Beyzaklc Hanimlar iyi gunler ilk kizim sürekli kassigimin cok ustunde oynardi ama suan ikinci ye hamileyim sag kassigimda oynuyor neden acaba
Asyakuzusu Beyzaklc Ya ilk gebelikle neden kıyaslıyorsun canım. Ben ilk gebeliğimde hamile olduğumu bile anlamadım. Şimdi çok başka şeyler yaşyorum mesela. Neden kıyas yapayımki
Busbushatun Beyzaklc canım suan bebegın ayakları asagıda zaten kendısıde daha yukarı cok cıkmadı normal yanı oyle hıssetmen korkma