Nefes4949 Kizlar özelikle doğum etmiş anneler Doğum dan sonraki kanama normal adet olurmuş gibimi oluyor yoksa daha fazlamı Ped mi kulandiniz hasta bezimi?
Bnselz Nefes4949 kanama ilk 20 gün geliyor baya adetten bir tık fazla daha sonra azalıyor. AMa normal doğum yapıp dikişinde olursa ve pet kullanırsan baya acı cekersin. Ben bir hafta petle yandım yandım. dikişlerim iltihap kapıcaktı az kalsın sonra eski usul pamuk tsortlerden pet yaptık bildiğin hemde hızlı iyilşmemm olmustu
Tgcclskn Nefes4949 ilk 3 gün adet gibi geldi ped kullandım diğer 7 gün sadece peçete kullandım lekelenme gibi geldi 10 günde bitti :)
ozlemak42 Birde 40 çıktığı dün 40 lanacaginizda korkmayın ben korktum uçuk çıkmıştı dediler kirklanirken cekindin korktun mu öyle korkma gibi degilde bu durum sanki bi heycan olmuş gibi bisey di ☺️ 40 gün kanama gorunce normal di de yani
Bnselz Nefes4949 doğum anında dikiş atılırken hiç anlamıyosun hele ki epiduralli yaptıysan hiç anlamıyosun. Doğumdan sonrada ilk 3 gün oturup kalkarkem snki bir gerginlik hissediyosun orda okadar. Zaten duru suyla hergün yıkanırsa sorun olmuyor. Korkulacak en som şey dikişler. 😊ama dediğim gibi pet berbat bir sey
Nefes4949 Bnselz ikinmayi bilmiyorum astimimda var bn çok korkuyorum doğumdan bebek çıkarken felan aci oluyormu
Bnselz Nefes4949 bende hiç ıkınamamıstım sen derin nefes alıp sakinliğini koruyup ebeleri dinleemeye odaklan. Zaten ıkınamazssan göbeğine bastırıyolar. Sıkıntı yapma canım. Epidural vurulduktan sonra hiçbir sey hissetmiyosun
Rabiaceviz Nefes4949 İlk zamanlar hasta bezi kullandım git gide azalıyor zaten ondan sonrada ped kullandım adet kanamasindan biraz daha fazla oluyor kanama tabi kişiye göre değişebilir cnm
Tgcclskn ozlemak42 hadi ya banada yakın arkadaşım tam.iki ay sürüyor hazır ol demişti Allah’tan öyle olmadı çok şükür
ozlemak42 Tgcclskn evet malesef 40 gün atesler icindeydim normal adete bile dayanamazken o 40 gün nasıl gecti anlatamam 😒
Ortmenanne16 Nefes4949 ilk 5 gün depend sonrası molped az geliyor minicik minicik hatta bazen o bile yok tuvalette geliyor özellikle ikinirken falan