Kbr Merhaba arkadaslar 36+0im bugun ve 10 gun sonra doktorum hastaneye yatisimi verdi suni sanciyla normal dogum dedi bu surece kadar insallah kendi acilman sancin olur suniye gerek kalmaz dedi hem.bebegime kilo aldirmak icin hemde bu sureci kolay atlatmak icin neler onerirsiniz dogumun kolayligi icin
Selhan Kbr Neden kendi sancınızı beklemıyo doktor 40a kadar beklenmeli bende 38.haftadayim sancı bekliyorum 40a kadar
NaimeYilmaz Kbr Bir sorunmu var ? 38i doldurmadan suni sancı niye ? Onu gectım 40ı beklemesı lazım illa gelmicek diye birşey yokkı..
Kbr NaimeYilmaz Selhan suyum 75e dusmus bugune kadarda hep kanamayla geldim riske atmayalim dedi doktorum bende beklemekten yanaydim kilo alsin diye ama