Sdfbrnr İkizlere gebeyim ilk gününden beri akıntım çok fazla sizde de öyle mi? Normalde akıntı bilmezdim.
Hazal12 Sdfbrnr evet 30 haftadayım bir geliyor bir gidiyor alıştım artık beraber yaşamaya akıntımla 🤣
nevfel Sdfbrnr benimde en basindan beri cok akintim oluyor su icmeme gore rengi degisiyor . doktor sana bi rahatsizlik vermiyosa sıkıntı yok dedi. suan 34+4üm hala devam akıntı
Baobap Sdfbrnr bendede artmaya başladı. 33.haftamdayım. Genelde hep ıslanıyor çamaşırım. Sık sık değiştirin gün içinde. Yoksa birde idrar yolu enfeksiyonuyla uğraşırsınız. Birde bol su😊
elediyebiri Sdfbrnr Benim de akintim Cok geliyor. Hatta böyle bazen disarda Öyle bir hissediyorum ki geldigini diyorum acaba altima mi kacirdim 😂🙈🙈
03032016 Yanlız değilsiniz bende o durumdayım hatta ped kullanacak kadar fazla geliyor ama bu durum hamilelikte normalmiş kaşıntı olmadığı müddetçe.
Fatmaliakburak26 Aynuromerbyr12 benımde oncedende oluyodu akıntım ama hamılelıkte dahada arttı ve beyazımsı benım rengı
Esra-m- nevfel merhaba bende 25 haftalik gebeyim. Bikac gün önce sabah şeker yükleme testi yapıldı öğleden sonra koyu kahve akıntım oldu ara ara devam etti şuan yok ama korktum biraz. Tehlikeli mi acaba
nevfel Esra-m- kahve rengi akıntim hic olmadı en fazla az su ictigimde yesil renk gördüm. oyuzden kahve rengi akinti icin bisey diyemicem :( ama mutlaka doktorunuza danısın.
psychologist Benimde cok fazla rahatsız olmaya başladım günde 2 3 kez günlük ped değiştiriyorum 🤦🏼♀️ hamile kalmadan önce de vardı ama bu kadar değil sanki altıma kaçırmışım gibi ıslanıyor 😩
Mom2525 psychologist pedin hamilelikte iyi olmadığını biliyorum kullanabiliyorsunuz pamuk kullanın hem daha temiz olur her tuvalete gitmede degistirirsiniz
psychologist Mom2525 günlük ped kullanıyorum pamuklu gibi olan ince. Nkrmal olani zaten alerji yapıyor onu cok zor kullanıyordum
Seyma2861 Sdfbrnr benim tek ama evlat içime düştü düşeli şar şar hiççç kesilmedi 36,haftadayım hiçç kesilmedi
Asyavera Sdfbrnr Bende 29 haftalık hamileyim normaldede akıntısı olan bir insandım fakat hamilelikte daha da arttı doktorum çok akıntın var sana 7 günlük fitil vericem dedi onu kullan dedi gece yatarken vajinandan atıyosun gün içerisinde akıtıyor Mixovul diye bir fitil
zezeyyy Sdfbrnr 32 haftalık olduk ilk günden beri var ve kokulu aşırı rahatsız ediyor fitil kullandım yine geçmedi 🥲
Msydn6 Sdfbrnr idrar yolu enfeksiyon belirtisi olabilir akıntı muhtemelen koku da vardır doktorunuza söyleyin mutlaka ilaç fitil vs verir ihmal etmeyin
Esra-dmr Sdfbrnr günde en az 2 3 günlük ped değiştirmek zorunda kalıyorum. Baya fazla oluyor ama normalmiş 🤷♀️
Esen3535 Sdfbrnr canım ben 19haftalık hamileyim beyaz akıntım vardı doktor enfeksiyon olduğunu söyleyip fitil verdi kullandım şu an iyiyim durumu takip edicem yine bence doktorunuza söyleyin sıkıntınızı