Arkadaşlar 15.haftanın başından bu yana 2 -3 günde bir 3 defa çamaşırımda hafif pembe leke görüyorum .gün içinde peçeteye gelmiyor ama sabah uyanıyorum çamaşırım çok açık pembe .ilk olduğunda gitmiştim doktorum bişey yok dedi şu an ama yinede korkuyorum 3. Kez olunca .bu haftalarda başına gelen oldu mu