WmonallissA 1Dygs1 Ege ismini uzun yıllardır çok seviyordum☺️ ama Yiğit ve Aras isminide bayılıyorum 🥰
Nilya88 WmonallissA erkek olursa yiğit ege düşünüyorum bende ege ismini çok seviyorum yiğit te evlenmeden önceki soyadım o yüzden koymak istedim oyum yiğit ege🌺
EgeDN WmonallissA Egeler favori bu ara bizimkide Davut Ege olacak 😂 kayınpederimin adı hiç içim atmasada ehh dedim çevremdekiler yarın bi gün millet sıkılır kısaca Ege derler dediler tek tesellim o şuan 🙈😃 ama Yiğit Ege bence daha hoş geliyor kulağa ve söylenişi uyumlu bana göreee😉
WmonallissA EgeDN evet bu ara özellikle çok arttı ama çok güzel isim, sizinkide güzel bence, merak etmeyin bence tek Ege derler😅😁 şimdilik Yiğit Ege gibi bakalım, doğuma bir ay kaldı🥰
EgeDN WmonallissA Teşekkür ederim az kalmış🤗 Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 bizede son 2,5 ay☺️
N_A_Z_L_I_M Mammimammi Bizde Aras düşünüyoruz anlamı at kılı diye okudum ben. Anlamı güzel isim olsun istedik bu yüzden kararsız kaldık. Yanlış mı okudum nedir anlamı 🥰 Rica etsem söyleyebilirmisiniz? 😊
WmonallissA N_A_Z_L_I_M aynen bende Aras isminin anlamını araştırınca at kılı filan yazıyor, gerçi sonradan Yiğit ismi içime daha çok sindi 😇🥰