Merhaba arkadaslar size birsey danısabilir miyim? Ben 12 +2 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ama bir sorunum var sabah aksam mide bulantısı yemek kokulardan tiksinme yasıyorum ve korkuyorumda aslında ne yersem içersem anında veya maksimum 5 10 dakıka içinde kusuyorum bunu yasayanlar bilenler yardımcı olabilir mi bu kadarı normal mi? kayınvalideme vs soruldugunda ben 2 hamilelik yasadım bunları görmedim ya psikolojik ya abartıyorsun diyor bana ve zoruma gidiyor malesef ne sen kilo alırsın ne bebegin dedi böyle giderse ama isteyerek yaptıgım birsey değil bu lütfen yasayanlar bilenler yardımcı olabilir mi napabilirim? :(