Meleknur52 ben emzik kullanmayı düşünmüyorum ya damak gelişimine cok zararı oluyor alısıp bırakmadı gına. Birde bıraktırma için ugrasıcam emmiyorsa meme bıraktırma olacak. Önce alısmasın için sonra bırakması için ugraşmak mantıksız geldi 🤭 herkesin kendi düşüncesi tabi. Zaten biberon da var 1 yaş sonrası su VS. İçecek onunda emzik den farklı yanı yok 🤷