mhm benimde iri gibi duruyor ama doğuma kadar ne olur belli olmaz. benim ilk tercihim normal olurdu ancak çatı müsaitmi bebek geçebilecek mi vs bebeğin sağlığı açısından düşünmek gerek önce. eğer bebekte sıkıntı olmayacaksa ben her zaman normali tercih ederdim ki bebek için de daha sağlıklı. alttan kesik düzenli pansuman ile geçiyor diye bilşyorm çevremden duyduklarımdan.
34. haftam bitiyor bakalım bende merak ediyorum☺️