kızlar sizce Yenidogandan itibaren kulllanilacaksa bir çok yere yürüyerek gidiyorsanız , özel araciniz yoksa, 2 ayda bir uçak kullanıyorsanız hangisi mantıklı
travel sistem miii kabin tipi mi 🙈
siz hangisini tercih ettiniz, neden, tecrübelerinizi marka model ismiyle paylasir misiniz