Seda29 civciv1520 Aynı bende koku tat alıyorm onda sorun yok . Bel ağrısı hamileliğin ilk zamanlarından beri var
civciv1520 Seda29 evet önceden de oldum iki ay önce 4 gün sürdü geçti şükür ateşimde vardı inşallah bu da geçer hepimize sifa versin Rabbim