Blossom00 benimde ilk gebeliğimde kalbi durmuştu. Önce fetusu genetik incelemeye gönderdiler. Sonra fetusta bir gen farklılığı var diye eşim ve bana inceleme yapıldı. Normalde ilk düşükte doktorlarda çok önemsemiyormuş Ama biz yaptırmıştık. Ama özelde yaptırdık. Fetus ayrı ben ayrı eşim ayrı. Daha sonra fetustakine benzer bir gen farklılığı bende de varmış. Ama bir sorun oluşturmuyor bende. İkinci gebeliğimde, fatal dna yaptırdık direk bu gen sorunu yüzünden riske atmamak için, çok şükür sağlıkla bebeğimi kucağıma aldım. Şimdi tekrar gebeyim ve bu sefer doktorum birkaç genetik uzmanı ile görüştü ve bendeki gen farklılığı bebeğe aktarılırıken farklı mutasyonlra uğrayabilirmiş, gen kayıpları veya başka hastalıklara sebep olabilirmiş. Biz bir önceki gebeliğimde bu riskleri bilmiyorduk, ama çok şükür bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım. Ama şimdi riskleri bile bile hiç birşey yapmadan ilerlemek istemedik ve 12. Haftada cvs yapıldı. Sonuçları bekliyoruz. Şu anki genetik incelemeye 2000 tl verdik. Öncekiler 2,5 sene önce olduğu için hatırlamıyorum o zaman ne kadar vermiştik. Özelde direk bakıyorlar ama devlette tabii prosedür daha farklı.