selam kızlar dün çok mağaza gezdim kabin tipi ve travel tipi çok bebek arabasi baktım beynim yanıyor artık bu arabanın malzemesi kaliteli fiyatı uygun geldi internet fiyatı 2300 mağazadan 1800 e vericeklerdi bı sormak istedim bu tip travel arabalar kullanışlı mi başka bı mağazada da bebekken kullanılıyor sonra kabin tipi araba almaya geliyor müşteriler denildi kafam çok karışık imdaaat 😂