Merhaba ben klomen 2.ayındayım ilk ay igneden sonra ilişki olmadığı için tutmadı ve günde bir tane kullandım bu ay flükülmetri için gittiğimde doktor yeterince büyümemiş dedi normalde ilk ayımda 18cm olmustu hemen yumurtam suan klomeni sabah akşam kullanmama rağmen hala büyümemiş haftaya tekrar gel dedi böyle bir durum yaşayan varmı ve sonrasında ne oldu?