Kızlar dün geceden beri çok kötüyüm önceden de yazmıştım okb ve anksiyetem var diye. Dün gece çok kötü oldum göğsüm daraldı uyku arası uyandım sürekli kalbim sıkışıyor gibi midem bulanıyor ve ishal oldum dün gece. Gündüz de hala göğüs sıkışması var kaygılarım iyice arttı. Hastaneye gitsem bir şey yaparlar mı sizce.