sseydaa34 doktorunuz en doğrusunu bilir, yaptırın diyorsa yaptırın. ben kilolu bi insanım ama hamileliğimde çok şükür hiç kilo almadım 6aylık olduk. Doktorumun kendi muaynehanesine gidiyorum. Dün kan sonuçlarımı götürdüm açlık çok iyi dedi. Şeker yüklemesi burada yapıyorsunuz değilmi diye sordum bi kez tokluk şekerinide ölçtür. Bana yaz, gerek kalmayabilir bi sıkıntı yok şimdilik dedi. Hergün onlarca gebeyle ilgileniyor doktorlar mutlaka her söylemlerinde vardır bildikleri, neden sizi riske atsın. Tokluk şekerime göre yaptır derse tabiki yaptıracağım. Bebeğimi riske atamam. Şeker yükleme testi yaptırıp bebeğimde şu oldu diyen varmı hiç. Tedbir bizden takdir Allahtan