Benım cocugumun agzı cok kötü kokuyor ben sıvılce bıle çıksa cok dıkkat ederım o derece ılgılıyıdır kaç kez doktorla sordum dıslerını fıtvala dıyorlar ben zaten 1 buçuk yasında fırcalamayı ogrettım bırde temel konuşmanın dışında konusmak ıstemıyor mesela babaanne demıyor ama ısıne gelıce soyluyor uzun cümlelerı kendınce anlaşılmaz sekılde soyluyor akşamları hıkaye kıtaptır gelısım vıdeoları olsun ızletıyorum sureklı anlatarak ıfade ederek konusuyoruz doktorunda sordum tek çocuk ve sureklı cocuklarla ıletısım halınde olamıyoruz böyle olan var mı