Arkadaşlar merhaba. Babam 3 ay önce beyin tümörü için ameliyat oldu ve tamamı temizlendi. Ancak bu kontrolünde ufak bir lezyon görüldü bu yüzden doktor ışın tedavisine başlatıyor. Etrafında ışın alan tanıdığınız var mı? Kişiyi nasıl etkiliyor? Maalesef ailemle aynı şehirde değilim sürekli nasıl olacak diye düşünüyorum. Zaten gidip görmeyi planlıyorum. Ama bir haftadır sürekli aklımda. Kişiyi çok kötü etkiliyor mu?