Kızlar ben 6 haftalık gebeyim . Eşim çok fena soguk almış antibiyotikler bile zor etki ediyor ve maalesef bekledigim gibi bende hasta oldum bogazlarım acıyor napmam gerek ilaç içmem de yasak ? Nasıl geçicek bu illet çok korkuyorum bebeğime zarar vericem diye