Aysel34 ben bir buçuk aylık hamileyken covid olmuştum akciğer filmi ve ilaç kullanmamı doktorum kesinlikle yasakladı evimde atlattım içini ferah tut bol bol meyve yemeye çalış iştahın olmasada yemek yemeye gayret et çok çok ağtın okursa sadece PAROL içebilirsin demişti doktorum covid boyunca sadece 1 tane PAROL attım . Vitamin ve minerallerim çok iyiydi folik asit bile kullanmıyordum covid olduktan sonra hepsinde düşüş yaşadım bu beni etkiledi o yüzden yemene içmene çok dikkat et. Bizim doktor antikorlar bebeği korur sakın telaş yapma bebeğe bişey olmaz demişti . Beslenmene çok dikkat demişti.