Merhaba. 2.gebeliğim, 29.haftamdayım. çay hayatımın olmazsa olmazıdır normalde fakat gebeliklerimde soğurum içemem, doğumdan sonra geçer . Bu gebeliğimde kahve icme isteğim müthiş arttı. 1 fincan içiyorum günde. Devamını getirmemek için kendimi tutuyorum. Sizde durum nedir? (Son tahlillerimde demirim epey düşük kanım normal çıkmıştı)