Hafizerabia43 Bebegin ensesinde kistik higroma gordulu peritnolajiye sevk ettiler hangi doktor iyidir yardimci olurmusunuz 😥
Acemi_anne04 Hafizerabia43 alper yurdasiper özel kliniği var çok iyi bir doktor tavsiye ederim bende detaylıda alper beye gittim 45 dk boyunca bebegi ayrıntılı inceliyor
Mlkrfk Hafizerabia43 Osmangazi ye gitme sakın. Ben gittim pişman oldum sözde perinatoloji 10 dk bitirdi incelemeyi. Boşa para verdim ve boşa sıra bekledim. Kesinlikle Turgay Şener veya Alper yurdasiper👍 Ama ikisi arasından da Turgay Şener 👍 daha iyi diyorlar. Alper yurdasiper de 1 saat inceleme yapıyor 👍 hangisi içinize sinerse ona gidin ama Osmangazi ye gitmeyin. Ben çok pişman oldum
Cimen_bebek Hafizerabia43 Turgay Şener 1 numara üstüne doktor yoktur emin olun. Eskişehirdeki en iyi cihazlar ondaymış taa sehir dışından geliyorlar bende 10 gün sonra gidicem Ankaradan
Mervee26 Acemi_anne04 Alper bey perinatolog değil. Radyoloji uzmanı. Ben de memnun kaldım kendisinden ama bu durumda sadece perinatolog bakıyor.
Mlkrfk Hafizerabia43 doktorlar caddesin da muayenesi var internet ten numarasını alabilirsiniz 😇 arkadaş Mete beye gitmiş memnun kalmış bende Mete beye gittim hiç memnun kalmadım 10 dk içerisinde çıkarttı odadan hatta bebeğimdeki kalbinde parlaklık vardı göremediniz sanırım kendi doğum doktorum parlaklık olduğunu söylemişti dedim. Hımm tekrar bakayım bi o zaman dedi. Ben dedikten sonra gördü o yüzden ben pek güvenemedim ve benim için sınıfta kaldı. Hem şok fazla bekledim hem 260 TL ödedim hem de bebeğim hakkında birşey öğrenemedim tam anlamıyla gene de kendi kararınız 😇🙏
Mlkrfk Hafizerabia43 eşimin kuzeni Alper yurdasiper e gitti çok memnun ayrıldı 1 saat incelemiş herşeyini ayrıntılı olarak. Tüm foto görüntülerini vermiş CD vermiş. Çok memnun ayrılmış ona sordum 😇
karazlem Hafizerabia43 ben turgay sener ve osmangazide melih beye gittim ikisi de cok iyi cok ayrıntılı bakıyorlar. Tek tek ayrıntılı anlatıp ultrasonda gösteriyorlar.
Mlkrfk karazlem ben Mete beye gitmiştim hiç iyi ayrılmadım kendisi bakmadı asistanına baktırdı ve beneğimdeki kalbindeki parlaklığı görmedi. Ben dedikten sonra tekrar baktı AA evet varmış dedi parlaklığı kendi kadın doğum doktorum söylemişti ona nazaran sormuştum ama ben dedikten sonra fark ettiği için pek memnun ayrılamadım ben. 10 dk da çıktım odadan 😐
Happyjunior Hafizerabia43 Turgay Şener en olumsuz şeyleri söylüyor gideceksen hazırlıklı ol hatta boş yere moral bozuyor ben dahil çevremde 7-8 kişiye aynı şeyi yaptı ayrıca 10 dk sürüyor soru sorarsan tersliyor
Mervuras26 Happyjunior bende Turgay Şener’e gittim 40 dk inceleme yaptı gayet kibardı sormak istediğiniz şeyleri rahatça sorabilirsiniz dedi . Sizden duyunca şaşırdım . Ama Eskişehir’de ki en gelişmiş cihazlar onda yıllardır
karazlem Mlkrfk mete bey hakkında bide ters cevap veriyor, azarlar gibi diye duymuştum o yuzden hic gitmedim. Ama melih bey çok iyi bi doktor çok güzel anlatıyor, ingileniyor, çok sakin güler yüzlü bi doktor.
karazlem Hafizerabia43 hadi hayırlısı allah Sağlıklı sihhatli kucağınıza almayı nasip etsin insallah🙏🏻🙏🏻
Msd26 Hafizerabia43 perinatoloji uzmanına görüm canım radyolojik gitme ben Turgay beye gittim prof yani sizi korkutadabilir ama olabilecek herseyi söyler size
Cimen_bebek Hafizerabia43 Riskli değilim ancak bebeğimin beyninde kist var. O nedenle o doktorun en iyi cihazları var ,daha iyi görur diye ona gidicez 10 güne nasipse