babyme_ay Kızlar isme karar verdik Öykü olacak Allah nasip ederse 🥰 yanına ben lina ismini de düşündüm ama uyumsuz mu olur bilemedim 😊 Sizce? Öykü Lina mı , sadece Öykü mü?