Gammzze evet 17 haftalarda olmuştu 1 hafta cektim böyle nabız atması gibi oluyordu KBB ye gittim hiç bir sebeb bulamadılar gebelikte olır dediler gecenlerde yine 2 gün falan oldu sanırım gebelikte cok fazla kan pompalandıgı için böyle seyler olabiliyormuş