Shnern Cok yeni hakileyim ve böyle bir agrik oluyor ara ara daha doğrusu sanki ağırlık hissi gibi sağ tarafında bir hissiyat var normalmi ilk zamanlarda hanımlar m ve bebeğimi sağ tarafta hep hissediyorum lütfen yardım sancı vs degil böyle bir baskı gibi
Esrakocer Canım hamilelikte normal gece uyurken bile kramp giriyo bana doktorunla görüş ona göre sana tavsiyelerde bulunacaktır