tugbao Kizlar selam, Bugun 5+0. Doktora geldim. Kesem aşağıdaymış normalde burda olmaması lazım dedi. Var mı başına gelen? İlk defa duyuyorum.
ozlemak42 tugbao canım ablamin öyleydi assagidaydi baslarda sorun yoktu 6. Aydan sonra yurumede bile zorlandi heran dogurcakmis gibiydi erken dogum oluyor assagida oldugunda 8. Ayina girerken doğum yapmıştı
tugbao ozlemak42 yani bana cok net konusmadi. beta istedi. bakalim ne diyecek? yuregim agzimda bekliyorum :(
ozlemak42 tugbao zaten daha çok yeni kesin tespiti 24. Haftalarda koyuyorlarmis canım sikma canını sana zor oluyor biraz ama bebegin sağlıkla büyüyor inşallah öyle degildir sende bebeginde rahat gecirirsiniz 🤲