Hilal231112 Merhaba 22 haftalık hamileyim detaylı usg de sağ böbreğimizin değeri 4.1 mm çıktı hafif olduğunu zamanla kendiliğinden geçeceğini belirtti doktorum ama korkuyorum.Başına böyle bir durum gelen var mı?Nasıl bir yol izlediniz ?
Minikoocum Hilal231112 korkma canm benm kızıma 6 mm dedi hata başka şehre detaylıya gttik bir hafta sonra hiç bir sorun yok dedi şuan hiç konusu bile geçmiyor bende çok üzüldüm ama.meraj etme ins banada 10 mm den sonra sorun dedi korkma birseycik olmaz 34 haftalık olduk suyumuz gelismimiz.gayet güzel merak etme Allah’ın izniyle birşey yok hem 4 zaten snr seninki çok az yüksek boşuna üzülme ben 1 hafta gece.gundux ağlaya boşuna bebegimi huzursz etmişim
Hilal231112 Minikoocum bende iki gündür kendimi anlamaya çalışıyorum .Doktorum hiç önemsemedi erkek bebekler de oluyor anlık olmuş olabilir dedi.Ama korkuyorum işte Allah onlara sağlık sıhhat versin büyüme durmuş muydu ? Bebekler tatlı hamur işini süzmekte zorlanıyorlarmış .Ekstra dikkat edip bol su içip kontörle gideceğim bakalım neler olacak .Çok sağol iyi şeyler duymaya o kadar ihtiyaçtım ki
Minikoocum Hilal231112 valla ben özel başka cihazda baktı doktor yok genişleme anlık pozisyonla alakalı olabilir dedi özel birşey demedi hem senin değer çok çok az boşuna gerilme bebekte üzülür
Hilal231112 Minikoocum sağol canım .İnşallah öyle anlık birşeydir .Cuma günü tekrar kontrole gideceğim güzel şeyler duyarım inşallah 🙏🏻