kızlar 39+1 de alttan muayene oldum 3-4 cm açıklık var dendi şuan 39+4 deyim ve hala tık yok ne zaman başlıcak bu doğum 😅 yakındır inşallah değil mi 😅 muayeneden beri de akıntılı kanamam var yani 3 gündür muayeneye bağlıdır dediler başta nişan sanmıştım ama 3 gündür devam ediyor muhtemelen muayenedendir