Merhaba, 17+5 haftalık hamileyim kız bebek olacağı söylendi. Dün gece resmen uykumdan uyandım sanki içimde dimdik sopa gibi durmuş döndüğüm anda battı ve aşağıya baskı yapıyor sanki çok küçük hareketlerinin yankısını özel bölgede hissediyorum bu da tedirgin ediyor. 10 gün önce kadar kontrolüm vardı yine küçük küçük aşağıda hissediyordum doktora söyledim bir sorun görmedi, kontrolüme 10 gün var sizce doktora önceden gideyim mi? Birde alerjik biriyim devamlı öksüren hapşıran biriyim o da tedirgin ediyor. İlk bebek düşük o da tedirgin ediyor bilemedim böyle şeyler yaşayan varsa yazarsa sevinirim. 🧡🙏