Pelin__1 Seymaa81 hissetmemen çok normal, 18+2 ben de bi kere dün hissettim sanırım ondan bile emin değilim yani😃
ozlemak42 Seymaa81 ilk gebeliginse hissetmezsin 3 hafta sonra hissetmeye baslarsin ben ilk gebeligimde 19 a girdigimiz gün hissettim sırt üstü yat kasigina çok canlı cansız vuruyor ilerleyen haftalarda gümbür gümbür yikiyor tabi benim kız çok hareketliydi 😁
asyahumam Seymaa81 19+4um çok nadir hissediyorum bazı günler hareketli oluyor bazı günler de hiç hissetmiyorum normal diyorlar ondan dolayı sorun yapmamaya çalışıyorum 🤔
Lulemom 17+5 deyim doktorum bu hafta hissedersin belki dedi ama hala hissetmiyorum. 20-22 haftadan önce hissetmek zormuş sanırım
DuruMom 17+1 olduk ama henüz bende hissedemedim. İlk gebeliklerde 20-22 haftadan önce hissedemezsiniz diyorlar… birde sizinde bu haftalarda bel ve ara ara kasıkta ağrınız oluyor muu?
Zehra516 Benimde 19 haftalık ama ne hareket hissediyorum nede göbeğim çıkıyor yaa sizce neden kizlaar
Baloncuk41 Benim 2. Gebeliğim 16 haftalık olduk bugün sabahları hafif bi pıt oluyo pıt pıt bile değil 😂 sanki kızımda baya hissediyodum bu sıpa çok sakin olucak herhalde
Ucakzeynep1453 haftamdayim ilk gebeligim ufak biseyler hissettim ama bebek hareketi mi baska bise mi anlamadim net hissedecegim gunleri heycanla bekliyorum 😍😍
Bebegimibeklerken1 Seymaa81 16+4 olduk doktor seyrime şeklinde hissedersin dedi bnde ara sıra öyle hissediyorum
BetulDuru12 Seymaa81 benimde ilk gebeliğimde 20 haftamda hissettim ama ikincide 15 haftalıkken hissetmeye başladım normal yani ☺️