Aysegulmanastir ben 26.haftada 9 kilo almıştım, tüp bebek tedavisi olduğu için iğne ilaç ne yesem Elim ayağım titriyordu. Derken ilaçları bıraktım. Sonra 26.haftada şeker sınırda çıkınca diyetisyene gittim ama bire bir uy adım. Beyaz ekmek, hamur işi ve tatlıyı kestim. Haftada bir sütlü tatlı yiyorum. 36.hafta 11,5 falan almışım. Yani onları kesince kilo almıyormuş insan aslında pek 😊