Herkese merhabalar, iyi haftasonları. Bi tanıdığımın başına geldi dün gece doğum yaptı bebek ağlamayınca yogun bakıma almışlar neden diye soramadım da tabi. Dogumun yaklaştığı bugünlerde bende merak etmedim değil. Bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim :) İnternette araştırdım ama pek Bi sonuca ulaşamadım