busra123 benim 33. Haftaya girerken oldu sancım, 1 cm açıklık var denildi ama durdurdular.şu an 36+5 im Geçtiğimiz cuma gecesi ishalle birlikte tekrar sancılarım çıktı 3 gün kaldım hastanede sancılarım durmadığı için. Şu an evdeyim ara ara sancım çıkıyor ama doktorum bayramı çıkarırsın bu şekilde. Hatta seçimden sonraya kadar da gidebilirsin dedi ☺️