Deniz773 Arkadaşlar biberon olarak hangi markayı almayı düşünüyorsunuz bi de pp mi yoksa cam mı ben karar veremedim
-mercimekveannesi Deniz773 philips avent alıcam ben hem daha hijyenik cam biberonlar yine de araştır derim 🌸
Fatma7666 Deniz773 Cam philips avet derim eşim arkadaşının bebeğinde görmüş bana demeden ikilisini almış bende çok mutlu oldum 🥰çok beğendimü 👍
kedidirokedi Deniz773 mimijumi aldım bakalım deneyip görücez birde göğüs pompasının içinden çıkan biberon var
Oznur2z1 Deniz773 avent pp ikizlerimdede kullandım şimdi kızım geliyo ona da avent aldım cam hiç almadım hem agır oluyor bide düştü kırıldı ugraşamam