maviscik77 30 hafta olacağız sabahtan beri tuvaltten çıkamıyorum yapamıyorum da ama idrar varmış gibi hep azar azar yapıyorum o da kıvrandırıyor yarın hastaneye gideceğim bu gün evde ne yapsam diner bu canım çok yanıyor
Hazal12 maviscik77 bende 30+0 en başından beri var biyer de okumuştum yoğurt ye ve pamuk sirkeli su ile temizle tabi doktoruna danış bugünlük seni idare eder ve hep kuru kalmasını sağla o bölgenin
Muratnannesi maviscik77 peymen marka turna yemişi al ister 1 avuç ye istersen kaynat iç ben öle yaptım. Carfursa ve migrosta satılıyor
Muratnannesi maviscik77 doktpr yarın idrar tahlili yapıp monurol şaşe verir sen bugün turna yemişi al ye yada kaynat iç canım
Bsmlh maviscik77 wallahı geçen bir arkadaş bana yazdı burdan Allah razınolaun ondan sakın sirke vs kullanmayın bana dr bızzat dedi sakın kullanmayın diye bol su ve iç çamasırı hiç giyme sürekli üstünü degıstır bir zaman sonra kayboluyor
maviscik77 Bsmlh su içtikte düzeldiğini fark ettim başka bir şey yapmaya cesaret edemem zaten daha kötü olur falan
Bsmlh maviscik77 birde dr sor izin verirse Kızılay erzıncan maden suyu günde 1 şişe söküp atıyor benım erken dogum riskim var bana izin vermedi ama ilk bebegımde çok içerdim
sm21 Bol su için, geçici bir çözüm olarak ayaklarınızın altına sıcak su torbası koyun bi nebze rahatlatıyor