Mrymozr Kizlar 8 gun once dogum yaptim ve dikis yerimin bitişinde biraz kabariklik sislik var bide dikisin ust kisminda hafiften bi sislik var. Internette normal ödem olabilir diyo ama yaşayan varmi aranizda?
Betul_02 Mrymozr zamanla geçiyor kalıcı bişey değil bnde sezeryan oldum kantaron yağı sürdüm hep faydası oluyor
annebali12 Mrymozr 5 yıl önce sezeryan oldum ve hala Dikiş bitişinde kırmızı içi puf puf 50 krş kadar şişliğim duruyor. Merak etmeyin oluyormuş ☺️
Asyakuzusu Mrymozr Ee bende cevap veriyorum işte. Ne demişim ki böyle tepki veriyorsunuz. Beğenmedinizmi?
Asyakuzusu Mrymozr Evet sonuna zaten diye ekleyince, konuşma ile okuma arasındaki fark doğuyo 🤷♀️ neyse geçmiş olsun
leyla_ok Mrymozr Benim kafama takılan yapıştırma yapıyorlar diye biliyorum.Demek ki değişiyor hastaneden hastaneye 🤔
2019z2021y Valla benim tek taraflı şişlik olsu sadece sağ dikiş başlayan yerde acıyorduda iltihap kapmıs antibiyotikle gecti gecmese keseceklerdi tekrar
Fadik03 Mrymozr benim 20 gün oldu hala sertlik ve şişliğim inmedi çok kötü duruo geçmeyecek gibi dikiş değil tam üstü bombeli şiş ve dikişimin sağ tarafı sert şiş normal diyorlar ama bilemedim 😢
Mrymozr Fadik03 Benimde üst kısmı indi şişliği sanki ama sertlik var catlaklarim vardi zaten onlarda kotu duruyo bende🙄
Gmz1991 Fadik03 merhaba araştırıken mesajınıza denk geldim umarım görürsünüz. Aynı sorun bende de var şişlik ve sertlik. Bir ay olmak üzere doğum yapalı. Sizin ne zaman geçti acaba