Merhaba sevgili anneler oğlum sezeryan ile 4 gün önce dünyaya geldi çok şükür.Sezeryanın getirdiği zorluklara girmeceğim çünkü, herkes bu yoldan mecbur geçecek ama bebeğinizi kucağınıza aldığınızda bütün acıları unutacaksınız.En önemlisi Emzirmekmiş sütünüz hemen gelmeye bilir bende olduğu gibi oğlum 3500 gram dünyaya geldi ama 2 günde 500 gram verdi bunun verdiği endişe ve korku beni panikledi ve yanlış emzirmeyle birlikte göğüs uçlarım yara oldu lütfen hemen lansiloh göğüs ucu kremini uygulamaya başlayın ben başlamadım bu yüzden çok zorluk çektim çok acı çektim.Siz çekmeyin.Şu an oğlum göğüslerim gerginliğinden dolayı ememiyor popalamaya geçtim daha fazla zayıflamasın diye.Çok gergin ve stresli bir süreç.Göğüslerim tıkandı filan falan.Kendizi muhakkak doğum yapmadan emzirme konusunda bilgilendirin.Umarım hepimiz için en hayırlısı olur ve evlatlarımızı sağlıkla kucağınıza alırsınız.sorularınız olursa memnuniyetle tecrüblerimi size aktarmak isterim tabi oğlumdan fırsat bulabilirsem.