Merhaba hanımlar adetime 3-4 gün kala 4e yakın test yaptım şimdi fotoğrafını aşağıda paylaşacağım hep o şekilde çıktı kan verdin bta 0.100 çıktı bugünde adet olmam gerekiyor ama ara ara küçük küçük kahverengimsi akıntım var.Düşüncelerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim
