senakhrmn bukabu Ay kesinlikle ben. 38+2 deyim. Zaten uyuyamıyorum. Uyusamda çok sık uyanıyorum lavaboya gitmek için. Ve her uyanıp tekrar uyuduğumda başka bir kabus görüyorum.Sürekli kötü rüyalar ,bayağı etkileniyorm.
Serifeisitmir bukabu son zamanlarimda benimde oyleydo canim surungen bir hayvan vsr ya adina bile tahammulum yok grce defalarca yataktan kalkip yerleri yorganin icini kontrol ediyordum sonra surekli okudum dinledim yavad yavas geçti
bukabu senakhrmn bende ya kalkıorm hemen hareket bekliyorm psikolojm bozuldu :( sağlıkla kavusalım insallah
bukabu senakhrmn benimde sonum o olacak gibi ama biraz tıpırtı hissettim sanırm yemekten sonrada beklerm yoksa gidiyorm :)