Benim de 6 aylıkken bebeğimin kalbi durmuştu ama tabi ikiz gebelik olmadığı için hemen sezeryan olabilmiştim. Sebepsiz ölüm diye birşey var tıpta. Bence çok kafaya takma, bol su iç, dinlen moralini yüksek tut, o bebek doğsa belki engelli olacaktı ya da çok kötü bir hastalığı olacaktı böylesi hayırlısıdır eminim