Mineyld07 Minitontik Minitontik çok teşekkür ederim ben aşı için gittiğimde hemşire yaptırmam gerektiğini söylemişti ama nasıl diye sormamıştım ☺️☺️
Minitontik Mineyld07 mehmet emin bey detaylı olarak yazıyor aile hekimliğide biz yapmıyoruz falan diyor ama diretince yapıyor😂
Mineyld07 Minitontik aaa öyle mi ya açıkçası kan ve idrar tahlili verdim sonuç almaya gittiğimde tek kelime bir yorum söylemediler bende direteyim öyleyse 😅😅😅
Minitontik Mineyld07 evet diretin yani alt tarafı üç kere kan alacaklar kan sonuçlarınızı verecekler sadece. İçeceği falan eczaneden siz temin ediyorsunuz zAten😍
Mineyld07 Minitontik çok çok teşekkür ederim gerçekten😍😍 ben bu hafta içi Emin beye randevu alıp bir gideyim ilaçlarım da bitmişti