Ebruyulalii27 canım bende şuan seninle aynı durumdayım ve bu dış gebelikten korkuyorum okuduğum kadarıyla testlerim negatif adetimde geçti bir hanımefendi yazmış ki dış gebelik olunca hcg idrara çok geç geçiyor , ben geç yumurtladım 5 martta yumurtlama 6 martta çatlama gördüm geç döllenme oluyormuş öyle yazmış doktorlar hep, ben bu ay 2 kere yumurtlama yaşadım adetin 31. Günü yumurtladım adet olmayı beklerken 2. Kez yumurtlama gördüm ne yapıcam bilmiyorum kan mı versem yarın, her ay ovülasyon takibi yapınca 14. Gün muhakkak adet olurdum 4 aydır takip ediyorum ama bu ay olmadım hala, 6 marttan hesaplayınca 2 gün geçmiş oluyor adetim, kan vermeye korkuyorum, ne kadar daha beklemeliyim bilmiyorum hiç hamile kalmadım adet sancısı gibi sancılarım var 3 gündür, ama tuvalete gidiyorum yok ,