34+5 gunluk dogum yaptim 18 mart gecesi dun ben ciktim hastaneden bebegim suan küvezde 2880 kilo dogmus gelisimi 2 hafta öndeydi suyum fazlaydi benimde
şuan yok sikintimiz yok hic bir alete bagli degil küvezde yatıriyolae sadece
sütum gelmiyo 8 aylik dogurdugum için süt caylari aldim ilk gördugumde mememi verdim cekiyo ama sütüm gelmiyo rezene cayi aldim humana cayi aldim hastaneden sut arttirici hap verdiler bende pompayla sagiyorum 😢bizede dua edin nolur oglumu tez zamanda alim evimize götürımm