Dünden beri karnıma acayip sancılar giriyor belden geliyor bide 17+4 haftalığım ama ultrason da 1 hafta büyük çıkmıştı 2 gğn önce gayet iyiydi 2 gündür bişeye canım sıkılıyor ağlayıp duruyorum ama geçmiyor acile gittik serum tahlil hiç bişey yok ebeler de bişey yapmadı pazartesi doktoruna görün dediler sizce nolmuş olabilir 😢bu sancı neyin nesi