Gömülü 20 şik dişim var 2 hafta antibiyotik kullanıp lokal anestezi ile dişim çekilmesi gerekiyormuş.
Napıcamı bilmiyorum ?
19 haftalığım daha. 3 gecedir ağrıdan yatamıyorum uyuyamıyorum oturur pozisyonda ağrı hafifledğinde 1 saat kendimden geçersem o şekilde uyku var. Gündüz bi tık daha iyi ama yemek yemem büyük problem bu seferde napmalıyım ?