Siluart
Merhaba sevgili hamile ablalar, kardeşler..
Herkese hayırlı Ramazanlar dilerim.
Rezil bir gün, rezil bir hastane günü.
Bu gün saat 11.00’de 50 ml glikoz içtim saat 12.00’de doktora randevum vardı. Neyse içtim yola çıktım 1 saat içinde şeker ölçümüm olacak laboratuvar katına çıktım son 20 dk var bekliyorum. Derken birden soğuk terler bastı beni elim ayağım boşaldı hakimiyetimi kaybettim ve oturduğum koltuğa yığıldım etraf bembeyaz.....
Orada bulunan hemşire arkadaşım odasına götürdü gazlı bez vs koklattı küp şeker verdi ağzıma. Afedersiniz bu sırada istifar ediyorum çok kötü oldum şekerim düşmüş 56 dediler. Alelacele acil servisine kaldırdılar. İşte burda olay başlıyor. Sağ kolumdan şekerim düştüğü için şeker ağırlıklı serum bağladılar parmağımda da tansiyon aleti. Perdeyi kapayıp gittiler sevgili hemşireler. 10-15 dk sonra kolum davul gibi şişmiş hiç fark etmedim arkadaşım koşarak hemşireyi çağırdı meğer serum damar yolu açtıklarını sanmış. Serum deri altına birikmiş ve şu an kolum şiş. İnmedi henüz. Tekrar sonrasında 2 defa sol kolumdan, 2 defa sol elimden damar yolu arıyorlar ki damar yolu sürekli serum takınan biri olarak artık kolum mor belli yeri. Bu kadar süzgece çevirmeye gerek yoktu. Hâlâ iyi değilim yatıyorum.
Bunları şunun için yazdım yanınızda bir arkadaş, anne, abla mutlaka olsun ne olur ne olmaz tek gitmeyin. Glikoz beni mi böyle fena yaptı bilmiyorum tedbirli olun. Ve son olarak damar yolunu bulamadınız Hemşire hanım dediğimde hemşirenin müthiş cevabı “Ama kan aktı eklem yeri tutmamış”. sanki her kanayan yer damar yolu. Trajikomik.
Sağlıcakla. 🌷