Aylizim Kızlar merhaba doktora daha gitmedim ama gebelik kolestazı yaşayanlar varmı içinizde 36+0 bebeğim sizce hemen gitmelimiyim doktora
EsraKMR Bi arkadasımda cıkmıs 31 haftalık onunda gecen acılması olmus hastanede yattı bigün ilac kullanıyormuş erken dogumu engellemek için sık takip edilmesi gereken bi durum sanırım