Selam güzel anneler. 36+4 günlük hamileyim dün kontrolüm vardı.NST de ufak bi sancı gözüktü hazırlık sancıları bunlar dediler.Benim aceleci oğlum baya bi yerleşmiş kanala. Doktorum hazırlıklı ol her an gelebilir dedi. Bazen erken doğacak dediklerimiz gecikebiliyo ama siz yine de hazırlıklı olun dedi. Bizi bi heyecan bastııı kii sormayın 🥰 Cuma günü annem gelcek memleketten kadın da panik yaptı söyle eşşek sıpasına beni beklesin diyo 😂 Varmı bu haftalarda doğum yapan? Küveze alınma durumu olmuyo demi? Doktorum olmaz büyük ihtimalle dedi ama yine de tecrübe edenlere sormak istiyorum.