ogrencianne35 Gkcgkc ben 6.haftadan beri hem progestan hem de pruluton iğne vuruluyorum 12 haftada bıraktık 14.haftada erken doğum riskimden dolayı tekrar başladım 27.haftadayım 35 haftaya kdr da kullanacağım
Kubra-nisan Gkcgkc ben 34 de başladım şuan 35 im çarşamba kontrolüm var bakalım ne dicek doktor ultrasonda sancım çıktığı için verdi
ogrencianne35 Gkcgkc çünkü erken doğum riskim var 35 den sonra da doğum yaklaştığı için kullanmaya gerek kalmadigini söylüyor bütün doktorlar
Hatice68 Gkcgkc valla çarşamba günü kontrol vardı gittim bebegin başının yarısı neredeyse kanalda dedi hastanede 3 tane verdiler sabah öğle akşam olmak üzere
Safi Bende 2 gün önce başladım progestan kullanmaya 32+4 üz Nstde sancım çıktığı için başlattı doktor 36 ya kadar kullanıcaz dedi İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı