Kızlar selam, Bir kaç yerde karşıma çıktı 25-30. Haftadan sonra sadece sol tarafınıza dönük uyuyun diyorlar aort damarları sağ taraftan geçtiği için rahme giden kan basıncı azalıyormuş sağ tarafa dönük veya sırt üstü uyuyunca.. Bende 25. Haftamdayım sağ tarafıma yastık koyarak soluma dönük uyudum bütün gece sabah sol tarafım kaburgalarıma kadar ağrımıştı 🥲😅 Ne olacak böyle ? Siz napıyorsunuz bu konu da ? Valla sabaha sağıma dönüp kestirdim birazda 🥱